7 nejlepších tipů na hubnutí, které jste kdy četla

7 nejlepších tipů na hubnutí, které jste kdy četla

Tip 1: Nedovolte, aby vás hlad odradil od dodržování vaší stravy

Ať už si vyberete jakoukoli zdravou stravu, nebo dietu, která vám pomůže zhubnout - nevzdávejte se, jen protože cítíte, že máte hlad.

„Hlad je jedním z hlavních důvodů, proč lidé nedodrží dietní plán déle než pár týdnů. Když jíte méně, vaše tukové buňky uvolňují více “hladových hormonů”, což zvyšuje chuť k jídlu, “ říká Dawn Noe uznávaná dietoložka. Strava s vysokým obsahem bílkovin a nízkým obsahem sacharidů je nejlepší pro kontrolu vašeho hladu a chuti k jídlu.”

Další skvělý pomocník je Progresivní fitness korzet, který vám stáhne žaludek a potlačí přejídaní.

Když máte cukrovku, je také důležitá strava s menším množstvím sacharidů (jako je chléb, těstoviny, rýže, dezerty, sladké nápoje, šťáva), protože budete potřebovat méně inzulínu. A to může zabránit hladu, ukládání tuku a přibírání na váze.

Nahraďte zpracované sacharidy, jako je bílý chléb, bagely, muffiny nebo koblihy, k snídani jídly s vysokým obsahem bílkovin, jako jsou vejce, nebo řecký jogurt v kombinaci s chia semínky. Zjistíte, že zůstanete zasycení dlouhou dobu.


Tip 2: Nejezte sacharidy, pokud s nimi není spojená vláknina

Tato metoda vás nutí vzdát se špatných sacharidů (bonbón, bílý chléb, soda) a držet se pouze vysoce kvalitních sacharidů říká Kristína Kirkpatrick expertka na zdravou stravu. Čím více vlákniny ve vaší stravě, tím lépe!

Vláknina pomáhá zlepšovat vyrovnávat hladiny cukru v krvi, pomáhá snižovat hladinu cholesterolu a snižuje riziko chronických onemocnění, jako je cukrovka, kolorektální karcinom a srdeční choroby.

Potraviny bohaté na vlákninu jsou luštěniny (sušené fazole, čočka), zelenina (růžičková kapusta, brokolice, špenátová tykev, sladké brambory) a ovoce (jablka, bobule, pomeranče, hrušky).

Tip 3: Zaměřte se na zdravé návyky, nikoli na čísla u váhy

Je snadné se nechat odradit, když se mrknete na váhu a nemáte 20 kg dole. 

Raději než svoji váhu kontrolujte gramáž jídla, jestli má vysoký obsah bílkovin a pravidelně cvičte. Cvičením spálíte mnoho tukových buněk obzvláště pokud budete cvičit v neoprenových legínách, které zvyšují tepelnou aktivitu vašeho těla říká Anna Taylor. Pokud se budete řídit těmito radami, budete hubnout.

Nahraďte cíl, jako je „ztratit 4 kila týdně“, konkrétními mini-cíli, jako například dát si 1 misku zeleniny k večeři, chodit pěšky 20 minut denně nebo si vést denní záznamy o jídle. Pokud nejste spokojená s vaší váhou na konci týdne zamyslete se, jak jste plnila své každodenní mini-cíle.

Pokud se k vám dostavily výsledky gratuluji! Jestli ne, zeptej se sama sebe… Proč? Byly cíle příliš obtížné? Potřebuji jiný plán? Je něco co mi na dietě vadí? Pak buď vylaďte své cíle, nebo se zaměřte na faktory, které můžete změnit.

Zkuste sledovat změny v návyku ve svém životním stylu, jídlo, cvičení a váha. Veďte si deníček. Na konci každého týdne si ověřte, které nové návyky fungují dobře a které vyžadují více práce. Vaše zdraví je celoživotní cesta :)


Tip 4: Rostliny by měly být základem vaší stravy

Různé diety můžou fungovat na různé lidi jinak a však rostlinná strava by neměla chybět v žádném jídelníčku.

Výzkumy ukazují velmi pozitivní přínosy rostlinné stravy u hubnutí a prevenci proti nemocem, říká Brigid Titgemeier. Ať už jíte vegetariánskou, paleo, vysokotučnou, veganskou nebo peganovou (kombinace paleo a veganské), měla by vaše strava zahrnovat různé potraviny rostlinného původu.

Nature

To znamená, že si dáte neškrobové zeleniny, jako je brokolice, květák, kapusta, okurky, ovoce jako je rybíz, malina, ostružiny, jablka a hrušky.

Rostlinná jídla obsahují různé vitamíny, minerály a fytonutrienty, které pomáhají vašim buňkám a snižují záněty. Poskytují také vlákninu a vodu, které vám pomohou se cítit plnější.

Tip 5: Dobré jídlo a špatné jídlo

Když označíte potraviny jako „dobré“ a „špatné“, očividně se zaměříte na potraviny, které byste měla jíst a na ty, které byste jíst neměla.

Raději věnujme 80 až 90 procent svého času na ty dobré potraviny, říká Jennifer Willoughby dietoložka. Ve spojením se cvičením může vést k dlouhodobému úspěchu při hubnutí a zanechá nám i trochu prostoru, aby si jste si užila „zábavná jídla“, aniž byste se cítila provinile.

Tip 6: Přijímejte kalorie s rozvahou

Pokud je vaše strava tvořena hlavně z cukru, nasycených tuků a soli. Může být velmi návyková a můžete si vytvořit konzistentní touhu po vysoce kalorických potravinách s malou výživnou hodnotou. říká Julia Zumpano výživová poradkyně.

To vede k nadměrnému množství kalorií a přibírání hmotnosti nebo neschopnosti zhubnout.

Jezte potraviny s vysokým obsahem libových bílkovin, zdravých tuků a vlákniny, Budete se cítit spokojeně po celý den.

Tip 7: Naplánujte si jídla na zítra už dnes

Plánováním dopředu si ušetříte paniku typu „sním, co vidím“, která většínou vede, že sáhneme zrovna po něčem co není zrovna moc zdravé.

Když budete dnes večeřet, naplánujte si, co budete zítra jíst. Půjde to snadno, když nebudete mít hlad.

Také budete mít čas vyndat něco z mrazáku, nasekat zeleninu dnes večer, abyste měla zítra vše hned hotovo.