10 způsobů, jak získat ploché bříško bez diety nebo cvičení

10 způsobů, jak získat ploché bříško bez diety nebo cvičení

10 způsobů, jak získat ploché břicho bez diety nebo cvičení



Několik drobných změn vám pomůže zhubnout tuk na břiše.Dáme vám 10 tipů, které mohou snížit pocity nadýmání a připravit vás na zdravější návyky.V kratším horizontu vám mohou dopomoci k štíhlejší postavě, aniž byste se musela uchýlit k drastickým dietám.




Běžte dřív na kutě


Dostat se pod peřinou o něco dříve vám nejen pomůže vyhnout se svačinám v noci, ale také nedostatek odpočinku zpomaluje metabolismus vašeho těla, takže pokud chcete zvýšit spalování kalorií musíte spát každý den alespoň 7 hodin.

Nevynechejte žádné jídlo!



Další tip pro podporu metabolismu: Jezte každé tři až čtyři hodiny, a rozhodně si udělejte čas na snídani. Výzkumy ukazují, že u lidí, kteří vynechali snídani, se vyskytla větší hladina hormonu spojeného s hladem. Pravidelným příjem potravin (by měl zahrnovat vlákniny plněné komplexními sacharidy a bílkoviny) Vás udrží v plné síle a vaše tělo bude spalovat tuky rovnoměrně.

Nehrbte se!

Ano je to tak. Vaše postava vypadá hned o něco lépe, radí Přední trenér Kim Lyons. „Když je vaše držení těla správné, automaticky tonizujete svaly žaludku,“. Skvělý pomocník je i korzet na hubnutí, který vás nutí být vzpřímená a nehrbit se a skvěle působí na břišní svaly.

Napijte se vody!

Přestaňte být žíznivá! „Dehydratace způsobuje, že vaše tělo zhušťuje tekutiny,“ říká Lyon, což vede k tomu, že kolem břicha máte nadbytečná kila. Zaměřte se na nejméně osm sklenic vody denně nebo jiných tekutin (bez cukru).

Jezte více H2O

Ano, čtete správně. Potraviny s vysokým obsahem vody, jako je ovoce a zelenina, vás rychle zasytí. Začněte s polévkou, salátem nebo pikantní hummusem. Kombinace kapsaicinu (látka která je obsažena v chilli papričkách) a cizrny skvěle pomohou potlačit hlad. 

Zahrňte mléko do snídaní


Dejte si na snídani cereálie a zalijte je nízkotučným mlékem. Tahle snídaně je pak bohatá na vápník, ten je právě spojován se zdravou tělesnou váhou. Navíc minerály, které se nacházejí v mléčných výrobcích (draslík, hořčík a vápník) můžou pomoci vyvážit sodík vyvolávající nadýmání.



Jezte pomalu, nic vám neuteče

Nehltejte jídlo, raději zpomalte a kážde sousto aspoň 10x pokousejte „Když budete jídlo jíst rychle tělo musí více pracovat, aby zpracovalo jídlo v žaludku a ve střevech, což může vést ke špatnému trávení,“ říká Dr. Reichman. Navíc, když budete jíst rychle budete se cítit nafouknutě.


Znáte probiotika?

„Probiotika jsou „ dobré “bakterie, které pomáhají vašemu trávicímu systému zpracovávat jídlo a zabraňují gastrointestinálním problémům, které vám mohou bránit mít ploché bříško,“ vysvětluje odborník na výživu Jonny Bowden, Ph.D., Doporučujeme jíst denně aspoň 1 jídlo bohaté na probiotika, jako je jogurt, podmáslí atd.

A co takhle nachvíli zastavit?

"Když jste ve stresu, vaše tělo zvyšuje produkci stresových hormonů, které negativně ovlivňují váš trávicí systém a můžou způsobovat zácpu," říká Dr. Reichman. A jako by toho nebylo málo, stres také zesiluje produkci kortizolu, hormonu „bojuj nebo uteč“, který posílá přebytečný tuk přímo do břicha při pokusu chránit vaše životně důležité orgány.

Pro minimalizaci stresu doporučuje Dr. Reichman relaxovat aspoň 20 minut denně.

Pojďte se projít

když nemáte zrovna čas se vydat do fitka, choďte pěšky aspoň 30 minut denně vemte si s sebou fitness korzet a nastartujte tím metabolismus. Pomůže vám to efektivněji spalovat tuk v pasu.